چقدر نینیمون نازه چقدر لباسش نازه
حتما تل یا هد سفید بزن خیلی قشنگ تر میشه چون موهاشم کمه
منم دختر دوست داشتم همسرم پسر ولی همش میگم خدا صلاح دونسته تنش سالم باشه خدا واسم نگهش داره فکر اینکه اگه دختر بود یه مشکلی داشت ولی الان ک پسره ناشکری نمیکنم خسته میشم غر میزنم شیطونی میکنه و خدارو هزاران بار شکر
ای خدا :*
سفارش دادی خیلی قشنگه
خدا حفظش کنهه
دختر داشتن با همین پیرهنا و گل سرا و... قشنگه
یعنی از همون بچه اول پسر میخواستی؟
چرا
عزیزدلم میشه بپرسم پیراهنشو از چه پیجی خریدید؟
عزیزدلم انشالا خدا پسر هم بت بده ولی بچه اول بایددختر باشه خیلی خوبه میشه غمخوارت کمک دستت
مبارکش باشه
دختر منم کم موعه بیرون رفتنی براش دستمال سر میندم شبیه دخترا بشه انگار به یه پسر پیراهن پوشوندی😅
ناززز نمککیی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.