۱۰ پاسخ

چقدر نینیمون نازه چقدر لباسش نازه
حتما تل یا هد سفید بزن خیلی قشنگ تر میشه چون موهاشم کمه

منم دختر دوست داشتم همسرم پسر ولی همش میگم خدا صلاح دونسته تنش سالم باشه خدا واسم نگهش داره فکر اینکه اگه دختر بود یه مشکلی داشت ولی الان ک پسره ناشکری نمیکنم خسته میشم غر میزنم شیطونی میکنه و خدارو هزاران بار شکر

ای خدا :*

سفارش دادی خیلی قشنگه

خدا حفظش کنهه

دختر داشتن با همین پیرهنا و گل سرا و... قشنگه
یعنی از همون بچه اول پسر میخواستی؟
چرا

عزیزدلم میشه بپرسم پیراهنشو از چه پیجی خریدید؟

عزیزدلم انشالا خدا پسر هم بت بده ولی بچه اول بایددختر باشه خیلی خوبه میشه غمخوارت کمک دستت

مبارکش باشه
دختر منم کم موعه بیرون رفتنی براش دستمال سر میندم شبیه دخترا بشه انگار به یه پسر پیراهن پوشوندی😅

ناززز نمککیی

سوال های مرتبط

مامان آقا
هیرمان مامان آقا هیرمان ۱ سالگی
یه توصیه برا مامانایی که بچشون تازه بدنیا اومده یا کوچیکه هنوز تا وقتی خودش بهتون نیاز نداره نرید کنارش نازش ندید باهاش صحبت نکنید بزارید آروم بمونه تو خودش باشه خودش بازی کنه من چون تنها بودم و پسرم رو خیلی دوست داشتم نمی‌خواستم یلحظه هم تنهاش بزارم حتی ساکت بود من میزاشتمش رو پام قربون صدقه اش میرفتم و الان انتظار دارم بچه خود به خود یاد بگیره که دیگه نمیتونم کل روز با اون باشم قربون صدقه اش برم و کار نکنم کلا با اون باشم من این مسیر رو با یک باور که بچم خجالتی نشه بچه ساکتی نباشه اشتباه رفتم و الان یکسالو نمیشه هرروز بهم چسبیده تقریبا هیچ بازی به تنهایی نمیکنه و من همش باید کنارش باشم یه آشپزی برا خودش رو با عذاب انجام میدم چون همش گریه که من برم پیش اون با اون باشم کاش من میدونستم که نباید انقدر بهش بچسبم که الان اون بهم چسبیده آرزومه بچم یکم با اسباب بازی هاش سرگرم شه بازی کنه فک میکردم کار من درسته الان بهش رسیدم که باید ولش میکردم برا خودش صدا دربیاره و دست و پا بندازه و ..... کاش من هم یه پیام اینجوری می‌دیدم...