خشتی کارشون دقیقه بنظرتون؟
برا انومالی رفتم پیش خشتی با بیمه تامین اجتماعی ۹۰۰ گرفت هنوز برا سنو وزن نرفتم پیشش
منم همش خشتی میرم ولی برای رشت نرفتم
من امروز پیش پورتورکان دادم بدون نسخه و ازاد ۱۴۰۰
۱۴۰۰ سونوی رشد گرفت بدون بیمه و نسخه
کلا من همش خشتی رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.