خانومای اهوازی کسی پیش خشتی سونو وزن داده بدون بیمه چقدر گرفت

۵ پاسخ

خشتی کارشون دقیقه بنظرتون؟

برا انومالی رفتم پیش خشتی با بیمه تامین اجتماعی ۹۰۰ گرفت هنوز برا سنو وزن نرفتم پیشش

منم همش خشتی میرم ولی برای رشت نرفتم

من امروز پیش پورتورکان دادم بدون نسخه و ازاد ۱۴۰۰

۱۴۰۰ سونوی رشد گرفت بدون بیمه و نسخه
کلا من همش خشتی رفتم

سوال های مرتبط

مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیلا🩷وتودلی🩷 مامان آیلا🩷وتودلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری