بچه ها من اصلا سوزش معده ندارم ینی بچه کچله؟

۱۱ پاسخ

😂😂ربطی نداره عزیزم

مگه کله بچه تومعدس.این باورقدیمیاس .اون توکیسه اب تورحمه تازه بیشتربچها سرشون پایینه

منم نداشتم با موهای بلند به دنیا اومد

🤣🤣🤣

من سر پسرم اینقد سوزش داشتم نمیتونسم از ترس آب بخورم حتی
پسرم دنیا اومد یکم پرز طلایی رو سرش بود 😬😂مو نداشت
سر این یکی کلا یبار احساس سوزش معده داشتم
فکر نکنم زیاد بهم ربطی داشته باشن
درضمن سوزش معده تو ماه هفتم اتفاق میوفته بیشتر
شما دوسه هفته دیگه آغاز میشه

من سوزش و درد معده داشتم ولی بچه ام کچل بود

ازهفته27شروع میشه
بدن با بدن فرق دارع

😂😂اصلا ربطی نداره من سر پسر اولم سوزش معده داشتم پسرم کچل بود

نه عزیزم اینجوری نیست شایدهنوزاینقدری شکمت بزرگ نشده که به معده فشاربیاره

اصلا ربطی نداره
هرچی قدیما میگن باور نکن
فقط یه چی میگفتن که فکر مادر اروم باشه

چه ربطی داره اخه😐

سوال های مرتبط

مامان دخترحنایی🌙 مامان دخترحنایی🌙 ۲ ماهگی