من چیکار کنم با این گلو درد و سرفه بیشرف یکیشونم خوب نمیشه😕گلوم دم ب دیقه خشک میشه عین کویر باید یکسره قلوپ قلوپ اب بخورم دردم میکنه وقتی سرفه میکنم انگار تو گلوم تیغ هست باهربار سرفه ام بالا میارم جون تو تنم نیست ۲۶روز دیگم عمل سزارینمه چیکار کنم من بدبخت اخه🥲🥲اینقد خشکن که من خوردم خدامیدونه

فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری

۴ پاسخ

دیفن هیدارمین قرقره کن

انشاءالله که خیلی زود خوب بشی و جون بگیری واسه عملت

سلام عزیزم
یه روش میگم بهت روزانه سه بار اینا انجام بده بزا زود خوب شی من خودمم ۱۰ روز کشید خوب شم آخرش این جواب داد
اول اینکه سیب بپز بخور
آب رو آتیشه برا نرم گردن گلو
دوم آب نمک با ۳ گرم نمک درست کن
یه قلوپ قرقره کن
یبار بریز کف دست راست بکش به بینی راست و از دهن بیرون کن
یبار بریز کف دست چپ بکش به بینی چپ و از دهن خارج کن و باز تو دهنت بریز و قرقره کن
خودت میبینی که هر چی تو مخاطت هست و‌تمیز میکنه و راحت میشی

برا خشکی گلو ازین ابنباتای سرماخوردگی بزار تو دهنت تا صب دیگ سرفه هم نمیکنی ب قاشق هم عسل بزار تو دهنت یواش یواش قورت بده صبح ناشتا هم ابلیمو عسل با اب ولرم بخور

سوال های مرتبط

مامان حارث🩵👼 مامان حارث🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
عشقای هم هفته من درخواست بدین پیداتون.کنم 🥲🩷

فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری
مامان حارث🩵👼 مامان حارث🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
از جای باسنم تا مچ پام یه رگ خیلی خیلی درد میکنه نمیتونم اینور اونور شم وقتی میخام راه برم انگار پام شکسته لنگ لنگ راه میرم امروز صبح تو خواب انگار پام از لگن در اومد استخونش یه صدایی داد خیلی درد میکنه😢😢
فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری
مامان حارث🩵👼 مامان حارث🩵👼 روزهای ابتدایی تولد
امروز ۱۴۰۵/۳/۵روز تولد پسر بزرگمه پسرم امروز ۴سالش شد یعنی ۴سال از اون روزی که ۱۳ساعت درد زایمان طبیعی کشیدم و اخر سر رفتم اتاق عمل و سزارین شدم میگذره عیبی نداره فدای تار موی پسرم🩵خدایا هزارن بار هزاران بار شکرت که پسرمو بهم دادی خدایا خودت همیشه مواظبش باش اون جیگر گوشه منه عمر منه زندگی منه خودت مراقبش باش همیشه همراهش باش تو سختی هاش کمکش کن جایی گرفتار شد تو گرهشو باز کن خدایا خودت تااخر عمرش ضامنش پسرم باش 🥰💋پسر عزیزم قلب من عمرو زندگی من خیلی دوستت دارم فداتبشم زندگی من تولدت مبارکمون 🎉🎂❤🍓👨‍👩‍👦‍👦




فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریفرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری پوشک سزارین شیرخشک فرزندپروریبارداری بارداری بارداری بارداری بارداری