دختر منم یکم پیش دیدم تو خواب تب کرده نمیدونم چرا یهو اینجوری شد تو خواب قبلش حالش خوب بود
شیاف بزن
من ۳روزه پسرم تب داره اونم ۴۰درجه دیشب میخواستن بستری کنن دیگ همین دعای نورخوندم تبش قط شدخداروشکر
دعای نورروچندباربخون آب رواتیش هست
پاشویه کن
من شنیدم میگن ایپبروفن میاره پایین یکم بده اگ داری
شياف استامينوفن ١٢٥و پاشويش كن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.