۶ پاسخ

دختر منم یکم پیش دیدم تو خواب تب کرده نمیدونم چرا یهو اینجوری شد تو خواب قبلش حالش خوب بود

شیاف بزن

من ۳روزه پسرم تب داره اونم ۴۰درجه دیشب میخواستن بستری کنن دیگ همین دعای نورخوندم تبش قط شدخداروشکر

دعای نورروچندباربخون آب رواتیش هست

پاشویه کن
من شنیدم میگن ایپبروفن میاره پایین یکم بده اگ داری

شياف استامينوفن ١٢٥و پاشويش كن

سوال های مرتبط

مامان ❤️قند عسل ❤️ مامان ❤️قند عسل ❤️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سیده هیام👶 مامان سیده هیام👶 ۱۶ ماهگی