۵ پاسخ

عزیزم میش سوالمو جواب بدی شما واکسن کزاز زدی یا نه برای زایمان چون منم الان میگن باید بزنم ده سال شده و من نزدیک زایمانم میترسم ضرر داشته باشه برا بچه

خب چرا شیرخشک میدین

کمتر بریز ازاون‌ پودرش تو اب شاید براش سنگینه

شیرخشکش چیه؟

من دکترش ی قطره داد ک نفخ شیرو میگیره
بهتره از اون موقع
ایزی میلک
با دکترش مشورت کن

سوال های مرتبط