سلام
برای اسهال بچه چه درمانی بهتره؟

۵ پاسخ

اول بگو دلیل اسهالش چیه عفونیه یا از رو تغذیشه

موزباپودرسنجد یاخودسنجدبده دست بچه تابخوره بهش بگوهستش بده بهت اگرقورت بده هم مشگلی نداره باریک ردمیشه اماسعی کن نزاری بخوره کته ماست هم خوبه شربتهای ک دوستان گفتندهم بده خوبه آب زیادبهش بده اگرنخوردآبداغ نبات هم حتمابده یادمکرده پونه ونعناع بانبات ک باهم بجوشن

اینه شب یه قاشق بده صبح هم یه قاشق اسهالش قطع میشه

تصویر

سلام یه شربت من دارم مخصوص اسهاله

سلام
قطره ی بی بی کر

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وحسیبا مامان محمدحسین وحسیبا ۱ سالگی