اول بگو دلیل اسهالش چیه عفونیه یا از رو تغذیشه
موزباپودرسنجد یاخودسنجدبده دست بچه تابخوره بهش بگوهستش بده بهت اگرقورت بده هم مشگلی نداره باریک ردمیشه اماسعی کن نزاری بخوره کته ماست هم خوبه شربتهای ک دوستان گفتندهم بده خوبه آب زیادبهش بده اگرنخوردآبداغ نبات هم حتمابده یادمکرده پونه ونعناع بانبات ک باهم بجوشن
اینه شب یه قاشق بده صبح هم یه قاشق اسهالش قطع میشه
سلام یه شربت من دارم مخصوص اسهاله
سلام
قطره ی بی بی کر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.