منفیه عزیزم
من حس میکنم حاله محوی دیدم بزار بگزره یکی دو روز بعد با اولین ادرار صبحگاهی بزن
بزا چند روز بگذره بازم بده انشالله مثبت بشه🥹
فعلا منفیه اجازه بده تاخیر بخوری و بعد برو بتا بده
دیده نمیشه منفه
هاله داره اره؟ امپول زده بودی؟
حس میکنم منفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.