زوده دردات بزار منظم شه بعد برو زود بری هعی معاینه ات میکنن انگولک میکنن
زوده منم دیروز داشتم
باید دردت بگیره بعد برو
فاصله دردات کم شد برو عزیزم
ن دیگه برو بیمارستان عزیز. ایشالا بسلامتی فارغ بشی. دیگه وقتشم هست.خون کلا صبرکردن خطرداره باید چک کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.