خانما من ترشح موکوسی خونی دارم برم دکتر با زوده

۴ پاسخ

زوده دردات بزار منظم شه بعد برو زود بری هعی معاینه ات میکنن انگولک میکنن

زوده منم دیروز داشتم
باید دردت بگیره بعد برو

فاصله دردات کم شد برو عزیزم

ن دیگه برو بیمارستان عزیز. ایشالا بسلامتی فارغ بشی. دیگه وقتشم هست.خون کلا صبرکردن خطرداره باید چک کنن

سوال های مرتبط

مامان نینی من مامان نینی من روزهای ابتدایی تولد