۳ پاسخ

آره عزیزم می‌ره اما خیلی طول می‌کشه .
من دخترم داشت دوتا هم به دستش زد اما قشنگ دوسال رو دستش بود و دکتر گفت چون بچن خود به خود می‌ره.

با برگ انجیر سریع می‌ره

زگیل خاهرم تو بچگیش پشت دستش داشت بردن دکتر براش یخ گذاشتن نمیدونم فریز کردن همچین چیزی
ولی درمان داره خود ب خود نمیره گلم

سوال های مرتبط

مامان نيلماه 🌊🌙 مامان نيلماه 🌊🌙 ۲ سالگی