بچه ها کسی می‌دونه این آزمایش چیه و برای چیه خیلی استرس دارم

تصویر
۶ پاسخ

کلا تو بارداری میره بالا دکتر بهم گفت
احتمالا باید آسپرین بخوری

اگه دنبال لباس نوزادی هستی هم مدل اقتصادی داریم با قیمت مناسب
هم مدل های صد در صد پنبه و با کیفیت بالا
با هر قیمتی تو کانالمون لباس نوزادی تا دوسال هست
کلی مامان گل هم تو کانالمون هستن و خرید کردن و رضایت داشتن
تو هم بیا پشیمون نمیشی 🙃🙂

ارسالمون هم فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌nini_heed44

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

دی دایمر برای خدایی نکرده آمبولی هست
مگه تنگی نفس یا ورم داشتی که اینو نوشته؟

میزان پروتئین دی دایمر توخونتو نشون میده.
پروتئین دی دایمر اگه بالا باشه نشونه وجود لخته خون در بدنه.
به دکترت نشون چون اصلا نمیدونم چیز خطرناکیه یانه.

اره ازمایش دی دایمر هست برای لختکی خون منم دادم قبلا متاسفانه عددش برای شما بالاس،علائمشم تنگی نفس و ورم ساق پا و هست باید هرچه سریعتر ببری ب دکتر نشون بدی

استرس چی عزیزم تست لخته خونه چیز خاصی نیست

سوال های مرتبط

مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری