۱۰ پاسخ

ننه بذار ۱ماه تا ۴۰روز بگذره باید بخیه ها ترمیم بشه فشار میاد

ن عزیزم رحمت زخمه
بزا ترمیم بشه حداقل ۴۰روز

نه نمیتونی
شکمت الان از داخل کلی بخیه خورده و ترمیم نشده

دو ماه

من روز۲۶داشتم،خونریزیم قطع شده بود
درد و اینا هم نداشت اولش یکم سوزش داشت بعد اوکی شد

میگن بده ولی من اگه خون ریزیم تمام بشه سر ۳۰ روز میخوام داشته باشم

تا 40 روز ممنوعه، رحم از داخل زخم

من داشتم ولی خیلی دردناک بود 🥴🥴🥴
خونریزیم یه روز کلا قطع یه روز میاد در حد یه لک

ن ۴۰ روز

خونریزی نداری؟

سوال های مرتبط