۵ پاسخ

خیلی هم عالی ان عزیزم انشاءالله قسمت میشه

خب روز چندمی ی روز هم صبر کن

خود ۱۸ و بالاتر از ۱۸ عاااالیه

عالیه کسانی رو میشناسم با ۱۴ هم باردار شدن فقط اسپرم مشکل نداشته باشه وخدا بخاد

عالیه.اسپرم مشکل نداره؟

سوال های مرتبط

هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری