خانما دارم به زایمان نزدیک میشم و ترسم دارع میاد سراغم😣💔💔💔

۱۷ پاسخ

منم استرسش دارم هم می‌خوام زایمان کنم راحت بشم بارداری واقعاسخته این اخرادیگ بیشتربایدحواست ب حرکتش باشه

عادیه هفته های اخر برسی دعا دعا میکنی زایمان کنی، الان من دارم ۴۰ رو پر میکنم همش دست به دعام😅، تا ۳۷ هفته میگفتم حاضرم تا اخر باردار بمونم میترسیدم

خدا کمکت بده
من از الان استرسش تمام جونمو گرفته
نمیدونم زایمان راحتی دارم یا زایمان سختی

من ک دوهفته دیگه میخوام ایقد میترسم

🤣🤣🤣🤣

حالا هفته ۳۱ ای

منم همین طور 😅

هنوز مونده🤗🤗🤗

وای منم😭🤲🏻

والا من عجله دارم شوق،ذوق کی زایمان کنم روز به روز میشمارم 😍

اوووو خیلی مونده که

کاش من الان نزدیک زایمان بودم و کوچولو زود بغل میگرفتم

هنوز خیلی مونده نگران نباش ۳۶هفته به بعد دیگه اصلا نمیگذره دو هفته آخرش همش میگی کاش بگذره زودتر زایمان کنم

ترسی نداره عزیزم

دقیقا ولی دگ چکار میشه کرد 🫤

عزیزم هنوز خیلی موندیا زیادم نزدیک نیستیم 🤣

خیلی مونده که نترس ارزششو داره

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یاس 🌷🌸 مامان یاس 🌷🌸 ۲ ماهگی