وقتی اورژانسی سزارین شی باید بازم پول بدی ؟

۱۱ پاسخ

نه فقط هزینه پمپ درد دادم

اورزانسی هزینه نداره نمیدونم چرا بعضی بیمارستان ها میگیرن
بیمارستان شهر ما 500تا 1تومن

نه رایگانه عزیزم

زیرمیزی نمیگیرن وپول بیمارستان هست

بستگی به بیمارستانش داره

اره برامن گرفتن

دخترخالم دولتی سز احباری شد۵تومن گرفته بودن

اینجا ندیدم بگیرم دکتر شیفت عمل می‌کنه نه دکتر شخصی بیمه هم باید داشته باشی

بله اینجا هم میگیرن پیش ماه
حدود ۲۰ تومن اینا دکتر میگیره تنها

بله من بیمارستان دولتی بودم ۴۴ تومن برام در اومد

نه دیگه

سوال های مرتبط

مامان تیدا مامان تیدا ۱۳ ماهگی
مامان نیکان💫❣️ مامان نیکان💫❣️ ۱۴ ماهگی