نه فقط هزینه پمپ درد دادم
اورزانسی هزینه نداره نمیدونم چرا بعضی بیمارستان ها میگیرن
بیمارستان شهر ما 500تا 1تومن
نه رایگانه عزیزم
زیرمیزی نمیگیرن وپول بیمارستان هست
بستگی به بیمارستانش داره
اره برامن گرفتن
دخترخالم دولتی سز احباری شد۵تومن گرفته بودن
اینجا ندیدم بگیرم دکتر شیفت عمل میکنه نه دکتر شخصی بیمه هم باید داشته باشی
بله اینجا هم میگیرن پیش ماه
حدود ۲۰ تومن اینا دکتر میگیره تنها
بله من بیمارستان دولتی بودم ۴۴ تومن برام در اومد
نه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.