نه دیگ
دکترا ک پولو میگیرن ولی برو دولتی دکتر شیفت عمل کن بدون هزینه
اگه بری دولتی نه ولی اگه بخوای خصوصی با دکتر خودت باشی هزینه داره
نه سزارین اجباری میشی
برو بیمارستان دولتی هزینه خهلی کمی ازت میگیرن
اگه تامین باشه که رایگانه
اگه دولتی باشه نهایتا ۲_۳تومن میشه
چون بریچ میشه سزارین اجباری
اونجا دکتر بیمارساان چکت میکنه
آره بابا نکبتا پول میگیرن الان من سزارین دومم بازم گفتن باید پول بدی
نه عزیز سز اجباری میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.