واقعا 🤣🤣🤣🤣🤣
نرو الکی الان اصلا واجب نیس
من ۱۸هفته رفتم انومالی دیگ نرفتم تا ۲۹هفته رفتم سونو رشد
یبار دیگه هم ۳۲هفته رفتم دیگه نمیرم
منم واقن زورم داره الکی برم ولی خب دوس دارم ببینمش لنتی سونو معمولیم گرون شده آدم میمونه تو خرجش
سونو رشد هزینه اش چقده
من دکترم خودش سونو انجام میده، خدا خیرش بده ویزیتو و سونو رو با هم ۴۵۰میگیره
یک ونیم که چیزی نیس من برای یه بچه داشتن میلیاردها پول تا الان هزینه کردم فکر پول رو نکنین من آی وی اف کردم چندین بار
من انومالی ۴ تومن دادم چون واسه سلامتی بچم بود اصلا مهم نبود واسم الهی بچه هامون سلامت باشن پول برمیگرده
منمممم
این خوبه گفته یک و نیم من چهار تومن دادم😐😂
وا براي سلامتي بچت ميري پول برميگرده
دقیقا منم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.