خانوما شماب ناف بچتون چی زدین وقتی افتاد

۸ پاسخ

هیچی

هیچی نزن حتی الکلم نزن

هیچی حتی نباید بگذاری اب بهش بخوره اگه هم خورد خشکش کنی سریع
من باز میگذاشتم رو ناف رو ک زودتر خشک شه

باید خودش بیفته چیزی نیاز نیست بزنی

هیچی خودش میوفته فقط مواظب باش به لباسش گیرنکنه وکشیده نشع

من یکمی بیرون بود خون داشت پماد تتراسایکلین زدم

هیچ چی نزدم

هیچی

سوال های مرتبط

مامان علیسان وشاهان مامان علیسان وشاهان ۷ ماهگی
مامان مامان جون مامان مامان جون ۵ ماهگی
مامان فرشته🧸 مامان فرشته🧸 ۵ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی