مامانا کسی بوده خونرسانی ب بچه خوب نبوده باشه؟چیکار کردین؟

۸ پاسخ

وزنش چند بود برا شما؟

منم اینجوری بودم ۳۶ هفته ۵ روز زایمان کردم

آ .اس.آ میخوریم

آژنین فک کنم فقط برا رشده
ب نظرم از محیطی ک دود داره دوره کن بیشتر هوای پاکیزه بگیر اسپرینم استفاده کن

مصرف قرص آسپرین

قرص آ اس آ میدن

ال آرژنین دکتر به من داد

قرص آ اس آ میدن معمولا

سوال های مرتبط