من گرفتم جیشو خیلی راحت یادگرفت ولی پی پی همکاری نمیکنه بااینکه بلده بگه پی پی
باید حداقل بتونه بگه جیش
دختر منم خوب حرف نمیزنه ولی همون روز اول تو دستشویی چندبار گفتم جیش و پی پی دیگه یاد گرفت از همون روز اول گفت ایش(جیش) ای ای (پی پی) 😅
ولی اگه هیچی نمیتونه بگه فعلا نگیر سختت میشه
اره دیگع وقتی منظورشو برسونه متوجه بشه خوبه دیگه
آره پسر دوست من از جیش گرفتش ولی دختر من دو متر زبون داره سه روزه هنوز نتونستم از جیش بگیرمش
هاکان فقط بلد بود بگه اه
من از پوشک گرفتمش
قطعا نه عزیزم
نه عزیزم
نهههه.
نه پسرمنم حرف نمیزنه درکی ندارع نمیتونم بهش بفهمونم ک چطور کنترل کنه چطور ب من بگه منتظر میمونم هر موقع تونست صحبت کنه ان شاالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.