برای اینکه الکی واسه همه تجویز میکنن اصلا تو هفته تو ۳۵ بد نیست
به من گفتن شده مثل عتیقه
ب سختی پیدا کردمممم😑
آره پیدا نمیشه منم نمیتونم پیدا کنم
من دوبار گرفتم از دوتا دارو خونه تو تهران. همه جاهم دارن شاید واسه شهرهای دیگه نمیفرستن
منم چن روزه میگردم اصللااااااا میگن نیستتتت برام سواله ک باز میان تواخبار میگن ماهیچ مشکلی تودارو ندارم اگ ندارین پس کجاس ی دارو عادی ؟
فرتیژست بهتره که اون نیست
ژست تا گیر میاد ولی به خوبی اون نیست
بگردی هست، فقط شرکت های خوب کمیاب شدن
نه منم پيدا نكردم 😑
ژست تقریبا چن روز پیش ب بدبختی همسرم گرفت برام اونم من بهش حساسیت دارم
از اول تا الان فقط فرتیژست استفاده کردم ک الان دیگه نیست حالا مصیبت دارم با این یکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.