خانما چیکارکنم ک تو بارداری شکمم ترک نخوره؟؟

۶ پاسخ

از ۷ بارداری شکمت روغن زیتون بزن یا ویتامین E

هیچی عزیزم من تو بارداری اولی تا ۳۴ هفته یدونه ترک هم نداشتم و دیگه گفتم من ترک نمیخورم تا اولین روزی که وارد ۹ ماه شدم شروع شددددد تا زایمان نگم چی شد شکمم روزی دوسه تا ترک بزرگ میخورد طوری که شکمم همش میسوخت

روغن زیتون

منم فکر میکردم ارثیه😂😂چون مادر خدا بیامرزم ترک نداشت،خاله ام نداشت،عمه هامم نداشتن،منم سر دخترم ترک نداشتم تا ۳۲ هفته بعد از اون انگار ترکیدم😐😂با اینکه از هفته ی ۸ تا اخرش روغن زیتون و نارگیل میمالیدم به شکمم… در کل هر کاری بکنی، اگه بنا بر این باشه که ترک بخوری صد در صد میخوری اگرم نه که کلا نمیخوری،به پوست بدن خودت بستگی داره نه به ارث

عزیزم شما میتونی از ماه ۳ شاید بگی زوده ولی نه چون فرصت الاستین پوستتونو میبرید بالا زمان میخواد
شروع کنی ب روغن زیتون یا بایواویل بزنی مرتب دوبار حداقل در روز از زیر سینه تا روی رون

ارثیه

سوال های مرتبط

مامان آلو بخارام🐣🤰🏻 مامان آلو بخارام🐣🤰🏻 هفته دهم بارداری
مامان تپلی 🧸🥹 مامان تپلی 🧸🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری