اصولاً ترک میخوره برای اینکه بتونه جنین جا بشه و خودشم جر نخوره ترک میخوره تا جا بشه
ناراحتی نداره یکی از علائم و خصوصیات مادر بودنه
والا من که روزی دوبار روغن زیتون میزدم بازم انقدر ترک خورده مامانمم سه تا بچه دنیا آورده هیچیهمنزده شکمش ترک برنداشته
ولی یکی از فامیل های ما سر بارداری اولش روغن زد پوستش ترک نخورد سر دومی روغن نزد پوستش ترک خورد
من روغن زیتون میزنم
من دیدم کسی که یه قطره هم روغن نزده و هیچی ترک نخورده
من تحقیق کردم گفتن روغن زیتون بادام و نارگیل خوبه اما بعضیا گفتن که اون شکنی که بخواد ترک بخوره میخوره هیچی هم نمیتونه جلوشو نگه داره بعضی پوستا ترک میخورن بعضیا نه بستگی به پوستت داره
زیتون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.