۱۳ پاسخ

چیزای خنک بخور عرق کاسنی ،هندونه ،ماست

جوش نوزادیه عزیزم
تنها چیزی که اجازه داری بدون نسخه بزنی اوسرین حالا یا مارک بیبی فرست یا ایروکس یا ثمین سه درصد حتما بگید مخصوص کودکان
با نسخه پزشک هیدروکورتیزون میتونی بزنی

کلاه سرش نکن هوا گرمه
خنک نگهش دار
موقع خواب یه رو ان از نخی بنداز روش فقط

کاش کسی بچه ی کوچولو رو نبوسه
یا از گرمی یا حساسیت به کثیفی
نذا کسی ببوستش
مدام صورتش رو تمیز کن
گناه داره
پماد داروخونه هست بگیر بزن

یاگرمیه یاخودت چیزی خوردی حساسیت داده به بچع

عزیزم هوا ک خیلی گرمه بچه گرما داره صورتش و بدنش ریخته بیزون

آ خدا ببرش دکتر . بند کلاهشو سفت نبستی ؟ گناه داره

فکر کنم حساسیت داره به شیرش

چون داره تغییر رنگ میده بخاطر ملانین و رنگدانه های پوستی

چیزای گرم نباید بخوری تا ۴۰ روزگی بچه رو شیرت تأثیر می‌زاره و بدن بچه می‌ریزه بیرون

خشکه؟
اگه خشکه اگزما هستش ممکنه الرژی باشه

ببرش دکتر یا به بوس حساسیت کرده یا ب چیزی الرژی داشته که خوردی به اون تاثیر گذاشته

ببر دکتررررر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ مامان 𝔪𝔞𝔥𝔳𝔞✨♥️ ۱۰ ماهگی
مامان ساجده مامان ساجده ۱ ماهگی