۱۳ پاسخ

ب حالت دراز کش نشسته همه حالت ها امتحان کن

‌بگیرش بغل سرپا بهش شیر دختر منم اینجوری شده لج میکنه نمیگیره

نگران نباش اروم بتش اینجوری کنی دیگه کلا نمیگیره ها. سینه تو ببرم دهنش نگرفت سریع بیار عقب .حس نکنه که سینه محل دعواست. هر نیم ساعت امتحان کن. تو خواب احتمال زیاد میگیره. حالا اگر تو بیداری نخورد سینه رو بکش عقب زور نکن بدوش یکم یکم با سرنگ بده. بدون عصبی شدن و گریه کردن خودت. اینو بدون نصف مامانا درگیر قهرشیر و اعتصاب شیر بچه هستیم. خداروشگر بچت ۴ ماهست. اگر هم نگیره خدای نکرده که من قول میدم اروم باشی میگیره، شروع غذای کمکی از ۴ ماه طبیعیه. ناراحتی نداره گلم. تو غذاهاش شیرتو میریزی. تو خواب شیر میدی. هیچی نمیشه نترس

شیرتو یکم بدوش ببین میگیره شاید از مزه شیره عوض شده بدوش بزار شیر تازه بیاد

دختر منم چند روزی اینجور شد فهمیدم سالاد کلم خوردم بچه ام دوس نداشت 🥲
و اینکه پریودی هم تاثیر داره و جهش رشدی
باهاش مدارا کن درست میشه
شیشه هم نده
تو حالت خواب آلود بهتر میگیره من چند روز خونرو تاریک نگه داشتم درست شد

بچه منم همینجوری فقط تو خواب و وقتی از خواب بیدار میشه میخوره اشکال نداره تا ۵ ماهگی همینجوری هستن البته من روزی دوبار شیر خشک کمکی میدم

هرکس ی دردی داره😭 حالا دختر من سینه م رو میخوره ولی حساسیت به پروتئین گاوی داره شیرخشک شروع کردم

شیر خشک بهش دادی که سینتو نمیگیره یا نه ؟؟؟؟

تو خواب سینه اتو بده میگیره

یکم قطره آد ب سینت بزن مزه کنه شاید بگیره اگر هم شیشه شیر میدی سعی کن بهش ندی تا مجبور شه سینتوبگیره

عزیزم به نوک سینه ات اب قند بزن بده بخوره کم کم میگیره

اگه کمکی میدادین اره نمیگیره

بعضی بچه ها سینه نمیگیرن اصلا🙁

سوال های مرتبط