به خاطر رفلاکسه معده اس
از ۴ تا ۶ ماهگی رفلاکس به اوج خودش میرسه همه این مشکل دارن اما فکر میکنن به خاطر واکسن درصورت که ربطی نداره برو دکتر دارو میده که بچه از سینه ات نیوفته
ای خدا چقد این واکسنا سخته
من لرز کردم واسه ۴ ماهگیش که باید واکسن بزنه
از بس از واکسن دوماهگیش خاطره بد دارم😭
شیرتو بدوش بده تو شیشه بخوره تا یکن بهتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.