۳ پاسخ

به خاطر رفلاکسه معده اس
از ۴ تا ۶ ماهگی رفلاکس به اوج خودش میرسه همه این مشکل دارن اما فکر می‌کنن به خاطر واکسن درصورت که ربطی نداره برو دکتر دارو میده که بچه از سینه ات نیوفته

ای خدا چقد این واکسنا سخته
من لرز کردم واسه ۴ ماهگیش که باید واکسن بزنه
از بس از واکسن دوماهگیش خاطره بد دارم😭

شیرتو بدوش بده تو شیشه بخوره تا یکن بهتر بشه

سوال های مرتبط