عزیزدلم اون بچه پهلوش سرماخورده.از شیر خودت بدوش بزن به پهلوش با یه دستمال ببند خوب میشه چون میزاری تو دستگاه لخته پهلوش سرماخورده
اب لیمو به بچه دوازده روزه؟؟؟؟؟🤐🥺
خواهرزاده من ١سالو نيمه دكتر گفته تا ٣سالگي نبايد مركبات بخوره اسيديه اونوقت به نوزاد دادين؟!😑
وای آب مرکبات حساسیت زاس اصلا نباید به بچه بدی. من شنیدم روزای اول حتی مادر هم نباید مرکبات بخوره رو شیر اثر میزاره. چهکارایی میکنید آدم تعجب میکنه. آخه دیگه زمان قدیم نیست که بگیم اطلاع نداشتیم از این چیزا 🤕
عزیزم اب لیمو شیرین هم اسیدیه چرا دادین به بچه خب
نهایتا میتونی یکم آب و قند بدین که قندش نیوفته پایین
زیر دستگاه هست دیگه چرا از این چیزا میدین بچه چند روز بمونه میاد پایین
بنده خدا معده اش بهم میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.