۵ پاسخ

من گیگوز میدم توی کرمانم راحت گیر میاد البته فقط شیرخشک میخوره دخترم
اگ میخای وزن بگیره نان یا اپتامیل پرونوترا بده گیگوز من میدم خوبه سبکتر از نانه بچه اذیت نمیشه وزن دهیشم ک خداروشکر تا اینجا خوب بود

من اپتامیل میدم

نان 1عزیزم

هرچی بده جز سوپرامیل و بیومیل و بیومیل پلاس اینا نیس ازشون من برا بچه اولم تا همین الان دو روزه نیس پیدا نمیشه

بستگی به شهرت داره اینجا اپتامیل زیاد گیر میاد یه جا دیگ نان گیر میاد اگ اپتامیل گیر اومد اون خیلی خوبه اونو بدع

سوال های مرتبط