من گیگوز میدم توی کرمانم راحت گیر میاد البته فقط شیرخشک میخوره دخترم
اگ میخای وزن بگیره نان یا اپتامیل پرونوترا بده گیگوز من میدم خوبه سبکتر از نانه بچه اذیت نمیشه وزن دهیشم ک خداروشکر تا اینجا خوب بود
من اپتامیل میدم
نان 1عزیزم
هرچی بده جز سوپرامیل و بیومیل و بیومیل پلاس اینا نیس ازشون من برا بچه اولم تا همین الان دو روزه نیس پیدا نمیشه
بستگی به شهرت داره اینجا اپتامیل زیاد گیر میاد یه جا دیگ نان گیر میاد اگ اپتامیل گیر اومد اون خیلی خوبه اونو بدع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.