۱۱ پاسخ

ببین میتونی شربت بروفن بهش بدی دکتر گفت مشکلی نداره. ۲سی سی بهش بده.یک ساعت بعدش هم میتونی شیاف ۱۲۵کودکان را کامل براش بزاری
خیلی سریع و عالی تبش کنترل میشه

گلاب بزن به بدنش پیاز بذار کف دست و پاش
لباسشو کم کن پوشکش و دربیار کلا
شیاف بذار

شیاف125

بروفن بده بهش

بهش ۶ساعتی ۲سیسی استامینوفن بده سر سه ساعتش ۱ونیم سیسی بروفن دکتر لینجوری فت تب ۴۰درجه من اینجوری کنترل کردم

اگه تازه دارو دادی تا دارو ها تاثیر کنه یکم پاشویه کن
با آب ولرم پارچه خیس کن زیر بغل و کشاله ران و شکم بزن
اگر داری یکم گلاب هم بریز تو اب میگن خوبه

اگه با شیاف پایین نیومد ببر بیمارستان

مدام دستو صورتشو بشور توابو سرکه پاشویش کن

استامینوفن بده یا شیاف کن

شیاف بزار
استامینوفن دادی؟؟
گلاب بزن ب کف دستو پاهاش

هم استامینفون دادم هم شیاف گذاشتم براش

سوال های مرتبط