کسی برا زردی بچه اش بهش فنوباربیتال داده؟

۵ پاسخ

این کارا خونگی و... بنظرم خیلی بهتر از این دارو شیمیایی است

ب جا تو اینترنت نوشته برا خونریزی مغزی و تشنج مصرف میشه این دارو
بنظر من تو بیمارستان زیر دستگاه باشه بهتره چون دختر من هم زددیش ۱۴-۱۵بود
گذاشتنش تو دستگاه
شیر خشک و شیر خشت بهش دادم تند و تند شیرش می دادم
از این جور کارا کردم زردیش اومد رو پنج و خوب شد

من دادم اوکی شد
دیگه الان دکتر گفت نمی‌خواد

فنوباربیتال برای تشنج اصن به زردی ربطی ندارع

دوست من به پسرش دادزود زردیش برطرف شد ولی من ندادم تواینترنت زدم خیلی عوارض آورد براش

سوال های مرتبط