بنده..
دختر من هنوز یدونع هم در نیورده😂
خیلی از بچه ها دیرتر دندون درمیارن
بچه داداش من ۱۱ ۱۲ ماهش بود دندونش سر زد
من🫤🫤
دختر من چند روز دیگه ۹ ماهش میشه خبری نیست هنوز
منم در نیاورده
مال منم تازه پایینی زده بیرون . مال شما راه میره یا خودش وایمیسته ؟
دختر من یکم از دندون هاش زده بیرون ، راستی من تو روبیکا پیج روزمرگی زدم خوشحال میشم فالو کنید تو ويترين روبیکا سرچ کنید روزمرگی بعد پبج میاد به اسم ، روزمرگی | اشپزی |بهار، ،، ممنونم که فالو میکنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.