۱۵ پاسخ

من۶ماهطول کشیدشکرخدا

پنج ماه

باراول

من ۶ ماهه برای دومی اقدام میکنم اماباردار نمیشم خیلی نگرانم

من یه سال

بعد دوماه

بعد یکسال دقیق

بعد ۸ ماه ولی سقط شد

بعد 4ماه

من طبیعی جلوگیری میکردم یبار هم اقدام کردم نشد ولی دیگه بیشتر اقدام نداشتم ان شاالله احتمالا ماه جدید چون دلم دختر میخواد باید ۲تا۴روز قبل تخمک گذاری باشه

دومین ماه

منم تنبلی دارم دختر میخوام گیرم بیاد ولی اصولا کسانی که با دارو اقدام میکنن پسر میشه ؟

خودم بارداری اولم بعد ۶ماه ۲قلو باردار شدم الان هم حدودا ۸ ماهه اقدامم ولی هنوز باردار نشدم

دو سال

دوسال بیشتره نشدم تنبلی دارم

سوال های مرتبط

مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری