من۶ماهطول کشیدشکرخدا
پنج ماه
باراول
من ۶ ماهه برای دومی اقدام میکنم اماباردار نمیشم خیلی نگرانم
من یه سال
بعد دوماه
بعد یکسال دقیق
بعد ۸ ماه ولی سقط شد
بعد 4ماه
من طبیعی جلوگیری میکردم یبار هم اقدام کردم نشد ولی دیگه بیشتر اقدام نداشتم ان شاالله احتمالا ماه جدید چون دلم دختر میخواد باید ۲تا۴روز قبل تخمک گذاری باشه
دومین ماه
منم تنبلی دارم دختر میخوام گیرم بیاد ولی اصولا کسانی که با دارو اقدام میکنن پسر میشه ؟
خودم بارداری اولم بعد ۶ماه ۲قلو باردار شدم الان هم حدودا ۸ ماهه اقدامم ولی هنوز باردار نشدم
دو سال
دوسال بیشتره نشدم تنبلی دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.