۸ پاسخ

نه اصلا اینکار رو نکنین. اولش که آبع آب مورد نیاز بدن بچه رو تامین می‌کنه. بعدش غذاس

عزیزم به خاطر آبه نمیریزن دور
به خاطر ابنکه اگه چیزی خورده باشی که اذیتت کرده باشه شیرتو .در حد یکی دوقطره
میریزی دور دیگه بچه تو اذیت نمی کنه

اره من موقع شیر دهی اول در حد چن قطره میدوشیدم مامانم میگفت هر چی میخوری میاد سر سینه همون نفخ داره بچه دل درد میشه رعایت که میکردم بچم بهتر بود

اول باید آبو بدی ، بعد همون سینه رو تا آخر حدود ۲۰ دقیقا بدی تا شیر رو هم بخوره
اگر سینه رو عوض کنی میره از بعدیم فقط آب میخوره سیر نمیشه
اگر آبو بریزی دور فقط شیر بدی سنگینه براش و تشنه هم میشه

موادش ته نشین شده،سینه تو تکون بده،مواد یکدست بشه،بعد بخوره😂😂😂

میگن بهتره تا اخر شیر سینه بخوره
اولش اب بعدش دسر آخرش غذاعه
دکتر گفت بهم

نه اتفاقا میگن اول شیر برای رفع تشنگی نوزاده بعدش شیر چرب میشه غذای نوزاده

نه بابا

سوال های مرتبط

مامان فسقلی👶🏻💙 مامان فسقلی👶🏻💙 ۶ ماهگی