۵ پاسخ

منک دادم وزن دهی نداشت

بچه منم ببلاک کامفورت میخوره،وزن دهیش خیلی کمه چون شیر رژیمیه

آره داره وزن دهی

منم بیلاک کامفورت میدم دخترم۲۷۰۰ بدنیا اومد ده روز پیش پنج کیلو شده بود

نه بابا دو برابر خیلی زیاده یعنی بچه من ۳۵۰۰باید بشه ۷کیلو؟؟؟عمرا بشه هر باید بین ۷۰۰تا۱کیلو اضافه کنم یعنی نهایت دختر من بشه ۵۵۰۰ فک کنم دکترت اشتباه میگه

سوال های مرتبط

مامان آیهان و ماهان🧸 مامان آیهان و ماهان🧸 ۸ ماهگی