۳ پاسخ

من هم...
احتمالا کم خون شدی عزیزم

قرص اهن بخور

احتمالا قرص ال دی یا قرصای هورمونی نمیخوری؟من ی مدت ال دی میخوردم ی مارک دیگ بود موقع ارگ ا سم یهو سرم تیییر میکشید نمتونستم ادامه بدم فقط سرمو میگرفتم قط کردم خوبشذ

سوال های مرتبط

مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی