۴ پاسخ

پسرمن وقتی گوشی زیاد دستش باشه یا خوابش بیاد اینجوری میکنه

ممکنه واسه گوشی باشه خیلی گوشی میگیره

دختر من برعکس پلک نمیزنه خیلی به ندردت پلک میزنه

عزیزم ممکنه خدایی نکرده چشمش ضعیف باشه . ببر چشم پزشک چک کنه حتما

سوال های مرتبط