پسر منمممممم🥲🥲🥲
من اون اوایل که پسرم از پوشک گرفتم ایستاده پی پی میکرد بعد خوب شد ولی چند ماهی ایستاده پی پی میکزد
اره پسرمن دوبار گفته من پی پی دارم بردمش دسشویی ایستاده پی پی میکنه
پسر من ایستاده پی پی میکنه. خطرناک که فکر نکنم ولی میشه یه چالش برای از پوشک گرفتن .من هرچی بهش میگم بشین میگه نه
پسر من من😞😵💫😵💫😵💫😵💫
سه چهار روز اول که میخوای بگیری وایمیسن ولی بعدش میشینن بهش بگو همه میشینن پیدی ناراحت میشه وایمیسی میخواد بره پیش مامانش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.