من تا4کیلو 0بسام
صفر یه بسته مصرف شد
سایز یک ۴ بسته تموم کردم
سایز توهم همینطور
سایز سه خیلییییی موندگار بود
چهار کمتر استفاده شد
الآنم خیلی وقته دارم ۵ میبندم فک کنم ۷ ماه شده
پوشک علاوه بر وزن ب قدبچه هم مربوط میشه دوستان
من یه بسته صفر بستم بسته کوچیک 3بسته متوسطم 1بستم اینبار دو گرفتم دخترمم 40روزشه 5کیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.