۴ پاسخ

من تا4کیلو 0بسام

صفر یه بسته مصرف شد
سایز یک ۴ بسته تموم کردم
سایز توهم همینطور
سایز سه خیلییییی موندگار بود
چهار کمتر استفاده شد
الآنم خیلی وقته دارم ۵ می‌بندم فک کنم ۷ ماه شده

پوشک علاوه بر وزن ب قدبچه هم مربوط میشه دوستان

من یه بسته صفر بستم بسته کوچیک 3بسته متوسطم 1بستم اینبار دو گرفتم دخترمم 40روزشه 5کیلوعه

سوال های مرتبط

مامان زهرا&ایلیا مامان زهرا&ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ مامان حبه‌ انگور🧚‍♀️ ۵ ماهگی