۸ پاسخ

از سی و دو سه روز سایز دو می‌بندم

من فعلا ۲استفاده میکنم تا الانم سه تا بسته ۱۶تایی مصرف شده الان چهارمی رو باز کردم

۲ نخر به نظرم خیلی بی استفاده هست. من یه بسته خریدم ولی اونم فقط نصفشو استفاده کردم دیگه براش ۳ بستم

والا با يك خيلى فرقى ندارن من كلا دوبسته ٤٤ تايى سايز ٢ مصرف كردم

۲بسته ۲۰تایی

من نهایت دو تا سه بسته استفاده کردم، خیلی زود کوچیک شد

2تا ی دوتایی ببرسایز3هم چندتاببر چون درحال رشدن الان زود رشد میکنن وسایز4بیشترمصرف میکنن

من فعلا ۱استفاده میکنم🥺

سوال های مرتبط