از سی و دو سه روز سایز دو میبندم
من فعلا ۲استفاده میکنم تا الانم سه تا بسته ۱۶تایی مصرف شده الان چهارمی رو باز کردم
۲ نخر به نظرم خیلی بی استفاده هست. من یه بسته خریدم ولی اونم فقط نصفشو استفاده کردم دیگه براش ۳ بستم
والا با يك خيلى فرقى ندارن من كلا دوبسته ٤٤ تايى سايز ٢ مصرف كردم
۲بسته ۲۰تایی
من نهایت دو تا سه بسته استفاده کردم، خیلی زود کوچیک شد
2تا ی دوتایی ببرسایز3هم چندتاببر چون درحال رشدن الان زود رشد میکنن وسایز4بیشترمصرف میکنن
من فعلا ۱استفاده میکنم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.