اگه شیرمادره که باید یهو بگیری اگه شیرخشکیه تدریجی بگیر
من دکتر گفت بگیر کلا پشیمون شدم
پسرمنم تا صب سینه دهنشه ندم جیغ و گریه همه راه هارو رفتم فایده نداشت حالا میخوام صبر زرد بگیرم بزنم به سینم شبا ببینم جواب میده
دقیقا منم همین مشکل دارم
شب تا صبح مثل پستونک داخل دهنش هست.. اصلا شیر شب نمیتونم ازش بگیرم هلاک میشه از گریه
منم میخوام بگیرم ولی نمیدونم بعد از شیر گرفتن چیا بهش بدم شما چیا میدی بهش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.