سلام کسی جدید بیمارستان مردم سزارین کرده؟؟راضی بودید؟؟

۲ پاسخ

چ اسمی 🤣🤣🤣🤣😑🤣🤣نشنیده بودم

دکتر منم با مردم قرارداد داره ولی چون خیلی گرون کرده شکم اول رو دکترم گفت نمیرزه بری مردم با همون هزینه یکم بیشتر برو نیکان
ولی بیمارستان قدیمی و خوبیه من خودم اونجا به دنیا اومدم

سوال های مرتبط