از صب تا شب میرینه تو دستم دوسمم نداشته باشه 😅
حتی اگ دوسم نداشته باشه بازم من دوسش دارم😍
من فکر میکنم دوستم نداره وابستگی خاصی نداره باهمه میره بوسم نمیکنه
اره چون با مادر شوهرم به ساختمونیم هروز دخترم میبینه خیلی باهاش با انرژی حرف میزنه و بازی میکنه حتی بغل من نمیاد میره اونجا فقط برای شیر میاد پیش من و فکر میکنم کمتر دوسم داره با اینکه هیچی براش کم نمیذارم
واه
چرا دوستمون نداشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.