تا حالا فک کردین ب این ک بچه اتون دوستون داره یا نه؟

۵ پاسخ

از صب تا شب میرینه تو دستم دوسمم نداشته باشه 😅

حتی اگ دوسم نداشته باشه بازم من دوسش دارم😍

من فکر میکنم دوستم نداره وابستگی خاصی نداره باهمه میره بوسم نمیکنه

اره چون با مادر شوهرم به ساختمونیم هروز دخترم میبینه خیلی باهاش با انرژی حرف میزنه و بازی می‌کنه حتی بغل من نمیاد می‌ره اونجا فقط برای شیر میاد پیش من و فکر میکنم کمتر دوسم داره با اینکه هیچی براش کم نمیذارم

واه
چرا دوستمون نداشته باشه

سوال های مرتبط