من مامانم داداشمو ۳۴ هفته به دنیا اورد چون ریه اش کامل نبود یه هفته تو دستگاه موند سر همین سر ابجیم امپول ریه زد ابجیمم ۳۴ هفته به دنیا اومد ولی تو دستگاه نرفت
۳۷به بعد دیگه مشکلی برای بچه پیش نمیاد.اگه آمپول ریه هم بزنی که دیگه عالیه اصلا بعدسی وپنج هم ب دنیا بیاددستگاه نمیره انگاری اینجوری زیادشنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.