چرا زود ب دنیا اومده عزیزم ؟
تنش سلامت باشه
نه ربطی ب حجم سینه نداره
شیرافزا بخور
دوش گرم ماساژ بده
کمپرس گرم بذار
بعد ماساژ بدوش
آغوز غلیظه و حجم معده بچه هم کمه
همون مقدار براش کافیه فقط منظم و مستمر شیردهی داشته باش
عزیزم قدمش پر خیر و برکت باسه چرا اینقدر زود نینی دستگاه نرفت؟
به سلامتی عزیزم، نینی حالش خوبه؟دکتر به من گفت احتمالا ۳۴ هفته بچمو بگیره،استرسشو دارم
شیرتو بدوش تا روان بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.