منم دارم میخورم اما به دستور پزشکم نه
به دستور ماما
با مسئولیت خودم،تا حالا خیلی انقباض هامو کم کرده
واقعا چند شب از درد مداوم بیدار میشدم الان خیلی بهترم
فقط اولش خوابم میگرفت خیلی گیج میشدم دیگه بجای کامل روزی سه تا نصفه میخورم
منم دکترم داده میخورم....بارداری اولمم از هفت ماهگی تااخرش خوردم.....ب شیاف حساسیت میدم این قرصو بهم داده
من دارم میخورم
پکترم به خاطر انقباض برام نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.