کیا تو دواران بارداری قرص ایزوکسوپورین استفاده کردن ؟؟

۳ پاسخ

منم دارم میخورم اما به دستور پزشکم نه
به دستور ماما
با مسئولیت خودم،تا حالا خیلی انقباض هامو کم کرده
واقعا چند شب از درد مداوم بیدار میشدم الان خیلی بهترم
فقط اولش خوابم میگرفت خیلی گیج میشدم دیگه بجای کامل روزی سه تا نصفه میخورم

منم دکترم داده میخورم....بارداری اولمم از هفت ماهگی تااخرش خوردم.....ب شیاف حساسیت میدم این قرصو بهم داده

من دارم میخورم
پکترم به خاطر انقباض برام نوشته‌

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری