مامانا واژنم خیلی درد می‌کنه چیکار کنم بده؟

۴ پاسخ

نه به دکترم گفتم گفت طبیعیه خیلی دردش بده ی هفتس من دارم

ما مردیم دیگه من بشدت درد می‌کنه ولی عادیع

منم همینجوریم میخوام بلند بشم راه برم باید واژنمو با دستم سفت بگیرم تا بتونم پاشم و راه برم من سرکلاژم فکرمیکردم بخاطر اون باشه خیلی دردناکه

من از الن درد واژونم میگیره حتی خونه نمیتونم راه برم یا پیاده روی از الن برام زوده سخته حالا ۲۵امید خدا سونو وزن برم لبینم دکتر چی میگع

سوال های مرتبط

مامان آیهان🫀🥹 مامان آیهان🫀🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی🩵 مامان علی🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری