نه به دکترم گفتم گفت طبیعیه خیلی دردش بده ی هفتس من دارم
ما مردیم دیگه من بشدت درد میکنه ولی عادیع
منم همینجوریم میخوام بلند بشم راه برم باید واژنمو با دستم سفت بگیرم تا بتونم پاشم و راه برم من سرکلاژم فکرمیکردم بخاطر اون باشه خیلی دردناکه
من از الن درد واژونم میگیره حتی خونه نمیتونم راه برم یا پیاده روی از الن برام زوده سخته حالا ۲۵امید خدا سونو وزن برم لبینم دکتر چی میگع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.