دردزیرشکمو منم دارم
شیاف بزار و استراحت کن ،تو این هفته ها تاحدودی طبیعیه ،اگه بااستراحت خوب نمیشه و رفته رفته شدید میشه به دکترت بگو
منم از دیشب درد دارم به دکترم پیام دادم شما هم بهش بگید
فقط استراحت کن ،اگر ادامه دار شد برو بیمارستان nst بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.