بچه ها از صبح خیلی درد زیر شکم و لگن دارم چیکار کنم😭😭😭😭

۴ پاسخ

دردزیرشکمو منم دارم

شیاف بزار و استراحت کن ،تو این هفته ها تاحدودی طبیعیه ،اگه بااستراحت خوب نمیشه و رفته رفته شدید میشه به دکترت بگو

منم از دیشب درد دارم به دکترم پیام دادم شما هم بهش بگید

فقط استراحت کن ،اگر ادامه دار شد برو بیمارستان nst بده

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری