۱۱ پاسخ

آره طبیعیه منم همین کارو میکنم🥺

آره منم همش میارم تو خونه نگاشون میکنم شوهرم میگه خسته نشدی از بس نگاشون کردی😍

این ست رو اینترنتی خریدید؟ خیلی نازه💕

بسلامتی ب وقتش بدنیا بیاد گلم

دقیقا😍😂

عزیزم خیلی قشنگن😍 منم همینجوری لباساشو میچینم و توتنش تصور میکنم و کلی ذوق میکنم
میشه بگید از کجا خریدید و قیمتش چقدر بود؟

خیلی خوشگله والا😍😍😍😍

اره برای باردار ها طبیعیه😂ولی برای بقیه ن

عزیزززرممم بسلامتی و شادی تنش کنی

چند هفته سیسمونی خریدی ؟

خیلی نازن والا حق داری😍

سوال های مرتبط

مامان بارین🩷 مامان بارین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آکای🌙🤍 مامان آکای🌙🤍 هفته سی‌ویکم بارداری