کیست ۵ سانتی رو چطوری از بین بردین با چ داروی؟

۲ پاسخ

کیست از سردی میاد رحمتو گرم کنی اب میشه، کلم بروکلی بخار پز ناشتا بخور یه ماه، روزی یبار بشین رو اجر داغ، هر روز زنجبیل و دارچین استفاده کن، سردیجات و لبنیات نخوری زود رفع میشه

با هیچی همون طوری باردار شدم😂

سوال های مرتبط

مامان ستاره وتودلیم مامان ستاره وتودلیم هفته بیست‌وهفتم بارداری