۳ پاسخ

دختر منم وارد ۴ماهگی شد رفلاکسش شدید شد هی میاد دهنش هی جیغ میزنه بالا میاره شیر نمیخوره دکترش گفت غذا شروع کن منم میترسم شروع کنم

احتمالا رفلاکس داره

عکساتو با آتلیه آنلاین من آتلیه ای کن. انجام انواع ادیت بارداری نوزادی کودک خانوادگی مناسبتی. نمونه کار روبیکا09043693316 قیمت مناسب

سوال های مرتبط